Wednesday 2 July 2014

i'm 19th already ^_^

Assalamualaikum


Happy birthday to me . . 
. . Happy birthday to me
Happy birthday to Alia . . 
. . Happy birthday to you


Alhamdulillah . . Hari ni Alia dah pun berumur 19 tahu tepat . . Terima kasih Ya Allah kerana telah memberikan aku nafas untuk terus hidup di muka bumimu ini . . Untuk terus beribadah kepadamu . . Terima kasih Ya Allah . . Alia bersyukur sangat . . Alhamdulillah . .


Thanks juga untuk Mama dan Babah . . Jika tiada Mama dan Babah , Alia pun tiada di muka bumi ini . . Terima kasih kepada Mama sebab telah melahirkan Alia ke dunia ni . . Pengorbananmu amatku hargai sampai bila-bila . . Terima kasih juga kepada Babah yang dah jaga Alia selama ni . . Kalau tiada Mama dan Babah , belum tentu Alia dapat hidup dan menikmati kehidupan seperti sekarang . . Terima kasih Mama and Babah . . Alia sayang kalian sangat-sangat-sangat ! ! !


This is year , birthday Alia bermakna . . walaupun Alia hanya mendiamkan diri . . sejujurnya Alia menantikan ucapan-ucapan itu . . terutamanya daripada family . . tak tahulah sama ada mereka ingat ataupun tidak .  Alia hanya mampu menunggu , menunggu dan menunggu . .
buat pertama kalinya , Alia tidak mengungkit tentang hari lahir Alia kepada umum . . kerana ingin melihat sejauh mana daya ingatan mereka . . Kalau tak ingat sampai bila-bila juga Alia tidak kisah . .  Alia reda dengan ketentuan Allah . .
Alia hanya mampu berdoa yang terbaik untuk diri Alia dan yang orang sekeliling Alia . . Semoga semuanya sejahtera bahagia hingga ke syurga-Nya . . Amin . .
sampai sini dulu Coretan Gadis Pink . . 
Wasalam . . . . . . 


No comments:

Post a Comment